Tuesday, November 9, 2010

Bercerita Tentang Diriku..

Salam semua... malam nie aku nak citer ttg aku...
sebenarnya tak banyak aku nak citer, sekadar dapat kenal aku mcm ner kira ok lah....

Aku nie jenis yang suka aktiviti outdoor, tak kira lah bentuk cam ner. sosial ker,sukan ker, ibadah ker (walaupun tak selalu ke surau)... itu lah aku... rekreasi menjadi pilihan no 1 aku.. hah.. nak di jadikan citer aku suka lepak kat taman2,tepi pantai,tepi2 tasik tempat2 yang tenang da nyaman...
Permainan n hobi aku ialah berjoging & bermain badminton.. syok owhh...
Lagi aper aku nak citer nie.. tetiber mati ayat plak nak tulis.. ikotkan tadi kat opiz banyak benda terlintas untuk aku tulis di blog malam nie... adoiii... tak dapat lah share banyak ngan korang malam nie.. mata tak ngantuk g.. oleh sebab dah tak der ayat nak tulis terpakselah aku mengakhiri tulisan aku pada malam yang indah dan permai niee =) hehehe...
                                  " Jalan2 di tepi kolam...
                                    Kita jumpa esok malam..."

Sekian Terima Kasih....

No comments: