Monday, November 8, 2010

Mohd Hanis Mokhlas..

Salam semua.. aper kata aku memulakan isian dalam blog nie dengan cerita tentang diri aku..
Hmm... nak start dari maner ek, aku owg biase jer.. tak der papa yg menarik  kot... skang bekerja dan menetap di kuala lumpur..
Tujuan aku menulis blog nie sbb kdg terasa bosan pas lek keja tak tau nak buat per... negok kekwn kadang2 duk godek blog teringan gak nak men..


Owkey.. kita mulakan dengan perengan yang baru.. rasa syok tu timbul plak nak mengodek dan mengarang ayat2.. salah satu sbb coz nak ilangkan rasa bosan, kedua mengerakkan otak belah kiri aku nie.. ketiga boleh bercerita dalam blog nie tntng aper sajer.. syok per.?? dan yang terakhir m'pelajari sesuatu yang baru.. alam makin canggeh nie if aku tak terokai rasa rugilah pulak.. hehehe... ambil kesempatan n peluanglah.. =)

        Sekian.. Wasalam..

2 comments:

Khairul said...

Huyoo... Dah ade entry baruuuu.. HAHAHA... BRavo! Bravo!

hanz_sideme@blogsport.com said...

thank you