Thursday, October 27, 2011

FotoShoot Talent , Taman Orkid..

Aku ada seorang sahabat.. usia bukan penghalang untuk berkawan.. Sahabat aku nie seorang yang ceria dan selalu mengeluarkan banyak falsafah-falsafah yang menarik... Ideanya yang kreatif dan ada saja dari sudut pandangannya yang menarik membuat aku selalu berhubung untuk bertanyakan mengenai ilmu fotografi dan juga tips-tips menarik yang aku dapat belajar darinya.. Suatu hari sahabat aku WanUkayPerdana telah mempelawa aku mengikuti Fotoshoot Talent yang ingin membuat profil bagi menjayakan mereka menceburi diri dalam bidang modeling.. huyoo.. tak sangka dapat shooot model.. Dalam masa yang sama aku juga dapat belajar cara, bagaimana untuk aku mengasah ilmu fotografi aku..

So, secara tak langsung kali nie aku nak update Event Fotoshoot yang berlangsung di Taman Orkid, KL berhampiran Taman Tasik Perdana, Bukit Aman. Event ini dianjurkan oleh aizat-abdul-razak-full/new-date-portfolio-making-for-new-models-and-talents. Event berlangsung dengan sangat meriah dengan telatah photographer, talent dan MUA.. Kita layan sikit sekitar event tersebut..





















Alhamdulillah.. Event ini berlangsung dengan baik walaupun hujan turun seketika.. namun dengan semangat dari semua, event berjaya diteruskan.. Pulang kerumah jam 1835 hrs.. ^__^  Setakat ini saja.. semoga berjumpa lagi..  Chill..~

Nota - Musim panas itu menyeronokkan, Hujan itu menyegarkan, Angin itu mendamaikan, Salji itu mengembirakan..

4 comments:

SuaraTersekat said...

bagos2..

hanz_sideme@blogsport.com said...

apa yang bagosnya..

fatinsyafiqah.blogspot.com said...

nice picture.. cantik2 model tu.. wish u gud luck..

hanz_sideme@blogsport.com said...

thanks you fatin.. nama pun model.. cantik2 belaka lah.. hehehe