Wednesday, February 26, 2014

Birthday Party Aisya @KLGCC Mont Kiara

Birthday Girls -Aisya
Alhamdulillah aku masih diberi nyawa untuk aku meneruskan hidup. Untuk aku merubah hidup kepada yang lebih baik. Minggu-minggu yang lepas merupakan minggu yang sibuk untuk aku. Dua ke  tiga kerja aku buat dalam satu-satu masa. Pada aku, ini adalah lumrah kehidupan bekerja. Sometimes have to do a lot of work at one time and sometimes tak ada kerja kena buat. Free je time tu. So this week iam free dari beban kerja. Bila free2 macam nie laa aku nak update blog nie. (^_^)

Pada 9 Feb 2014 aku berkesempatan dan diberi peluang oleh rakan aku sendiri untuk shoot moment dalam satu Birthday Party. Actually I’am not OP photographer, just follow my friends. Because time tu aku free. Event tu berlangsung di Kuala Lumpur Golf & Country Club (KLGCC), Mont Kiara.

Aisya's Birthday
Aisya's Birthday
Aisya's Birthday
Aisya's Birthday
Variety Of Food Is Served
Aisya's Friend
Aisya's Birthday
Sweet Capture
Birthday girl berusia 16 tahun, mempunyai senyuman yang menawan apatah lagi bila berposing depan kamera. Mmg terserlah keayuaannya. Hehehe.. (^_^) seorang anak pompuan yang girang. Family die cukup mesra dengan kami, so tak rasa kekok laa sepanjang sesi kami shoot tu.

Sepanjang event berlangsung, xda papa perkara yang menyedihkan, semuanya happy. Tempat die nice, Suasana yang riang, deko yang nice and colorful. Mmg nice laa majlis tu. So layan sikit gambar-gambar sepanjang majlis berlangsung.

Variety Of Food Is Served
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
Sweet Moments
P/S - Doa saya.. bukan semua kanak-kanak remaja dapat merasai kehidupan dan kebahagian seperti Aisya, yang mendapat kasih sayang dan perhatian dari ibubapa. Moga Aisya dan family sentiasa bahagia sebegini dan sentiasa dibawah lindunganNya. Amin..

No comments: