Thursday, February 6, 2014

Nur Azira @ Taman Perdana, K.Lumpur



Lama tak shoot, akhirnya aritu dapat jugak  hang out dengan member shoot kat Tasik Perdana, KL. Lama dah tinggal main kamera nie. Risau pulak aku kamera canggih aku nie rosak. Heheh  (*_-) Kadang bila kita sibuk dengan kerja memang kurang masa nak beraktiviti macam nie. Sudahnya hobi kemana, aktiviti masa lapang ke mana. Kadang tu masa dengan family, friends and beloved pun tak ada. Kan 3x.!!! sedih jerk..


Ok next, So nak citer sikit member yang aku shoot. Kebetulan member aku nie ada kawan yang memang teringin nak shoot gambar. Keep and save katanya. So aku pun alrite je. Xda masalah. Kebetulan sangat memang aku berkelapangan masa tu. Kerja pun baru settle, nak release kepala otak yang dah serabut nie. Aku pun join laa.. And 1 more, budak yang aku shoot tu memang friendly and sempoi giler.. post pun mudah. Walhal dikatakan baru first time shoot dan aku pun baru first time terjumpa ngan die. Leh caya ker. Hehe..  Layan sikit gambar nie.

















Kami start shoot sekitar jam 1730hrs dan berakhir jam 1845hrs. Suasana dari awal shoot until the end mmg sempoi, gelak je tak habis-habis. kalo tak caya cer tgk gambar photog nie plak. hehehe

Ini laa saya.. (^_*)
Sesi Bergambar bersama peminat.. Talent jer..
Ah nie betul2 ubah haluan.. nak jadi talent plak.. haishhh..
Buat Muka cute.. comeeeeiiii tak photog. ehehe
Terserlah Keayuan dan Kejelitaan Si Photog. hehehe
Sesi Bergambar Photog. Yang nie Seksa Sikit.. auuuwhhh
Alrite. sampai disini sahaja cerita dari saya. Insyaa Allah ada masa dan kelapangan boleh laa kita berjumpa lagi. Wasalam..  (^_^)
















No comments: