Thursday, March 10, 2011

Sekitar Majlis Persandingan Hanif & Haslinda..


Salam semua, seperti yang aku janji kan dalam entry yang lepas bahawase nya aku akan mengupdate aku punyer entry kali ini dengan gambar sekitar masjlis persandingan akak aku. gambar yang aku shoot tak banyak coz aku kena jadi anak dara duk buat kerja itu dan ini, senang citer anak dara melayu terakhirlah, rajin giler aku time tu.. sampaikan masa aku nak shoot akak aku bersanding pun hampir tak der, kejap-kejap kena panggil duk buat itu dan ini.. nasib-nasib.. tapi tak mengapa, akak aku punyer pasal, apa jer lah aku buat..

Ok.. kembali kepada topic kita yang asal, secara ringkasnya aku bercerita, majlis tersebut berjalan dengan lancar,suasana dan keadaan yang cukup baik, tenang,aman serta sentosa, cuaca time tu pun cukup cantik, memang aku sebagai tuan rumah cukup puas hati dan bersyukur kerana majlis tersebut selamat dan bagi aku amat succes sekali..
di tambah pula dengan tetamu yang datang tak putus-putus dan turut memeriahkan majlis perkahwinan akak aku yang sulung.. cumanyer.. anak dara kuranglah.. aku dah suruh akak aku jemput kawan-kawan pompuan, tapi dia tak jemput daa.. tak dapat lah aku nak shoot gambar awekz2 yang cun-cun di mata lelaki aku nie.. tak per- abaikan..

Seterusnya, abang DJ yang memainkan lagu-lagu cukup dasyat bunyinya.. sound dia cukup puas hati, memang sedaplah, tak rugi pilih abang tu jadi DJ akak aku kawin..-Insyallah bang, next time akak saya yang satu lagi kawin, saya akan ambil abang jadi DJ lagi, Pandai bercakap dan petah berkata-kata abang tu, mulut manis, suara pun sedap, ada bakat jadi pengacara Hot.fm.. sure punyer dapat..
Bab suasana sudah,majlis sudah, abang DJ pun sudah, apa lagi, layan dulu gambar-gamabr nie.. Harap sukalah...

Ah, bab bersanding gambar aku tak dapat nak shoot, malang sungguh, bz giler yang kerja kenduri kendara ni.. harap maklum. Aku dan family juga nak mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi datang dan memeriahkan majlis persandingan akak aku dan pasangannya. Doakan kebahagian mereka dan mengharapkan bahagia kekal abadi untuk selamanya.. amin.. ^_^


3 comments:

SuaraTersekat said...

bro.. kau patot bg credit kat adik kau sbb shoot beberapa gamba yang kau dok post nie... hahahaha...

time tu mmg kau kne jadi anak dara.. sbb kau sorang je pandai bawak kete yang boleh bawak mak pergi ke market.. hahahahaha

jangan sedih bro.. nanti kau kawin.. kau lak yang tak payah jadi anak dara... pastu nanti adik kau akan shoot lebih banyak untuk kau!! hahaha

~ Warna Warni Kehidupanku ~ said...

gmbar2 kwn AS xdak ka bro? hahaha

hanz_sideme@blogsport.com said...

ok2.. semua diterima.. gambor kengkawan as, tak sempat nak upload... ini jer gambor yang sempat di upload..