Monday, March 7, 2011

Pernikahan Hanif & Haslinda

Kali nie aku nak update entry aku ngan gambar pernikahan Hanif & Haslinda. Sebenarnya Haslinda merupakan akak aku yang sulung. Allamdulillah telah selamat di ijab kabulkan bersama pilihan hatinya yang memerangkap abang ipar aku sekarang nie.. hahaha..Pernikahan yang memakan masa hampir 2jam itu sempat lah juga aku shoot beberapa keping gambar tuk aku pose t kang kat blog nie.. malas nak citer banyak2, tengok jelah gambar-gambar yang aku dah edit nie.. harap dapat memcuci mata kalian... ^_^

Ok, dah tgk gambar, cume nak cerita sedikitlah, Keseluruhan majlis tersebut berjalan dengan lancar dan baik, tak der perkara-perkara yang diluar dugaan, semua berjalan seperti yang dirancang, ramai rombongan yang memenuhi ruangan pejabat kadi tersebut, nasib baik aku dapat masuk, tak dapat masuk tak der lah gambar untuk tatapan kalian, lagi satu, berani tok kadi tak bagi aku masuk, aku adik kepada bakal suami isteri tersebut, mestilah kena masuk tengok, mana leh tak masuk, betul tak. hehehe...  Dieorang nie dah pun bersanding, semalam, insyallah, kalo aku ada masa nanti aku update gambar-gambar bersanding kat ext entry aku.. ok lah, pai sini jer, Salam semua..

No comments: