Thursday, May 5, 2011

mohdhanis foto..

Dalam kesibukan kerja.. tetibe jer aku terpikir. 'lama dah aku tak update blog.. blog tak leh nak uplod gambar.. camner aku nak update..' ah.. try dulu lah. tgk camner? leh uplod gambar ke tak.. tetiba aku tgk boleh plak aku uplod gambar.. banyak betul tetiba dalam ayat aku hari ini.. tapi memang betullah.. tetibeb jer leh uplod ^__^..
Aku mula rasa happy lalu mengupdate blog..

So. pada hari yang bertuah nie.. aku nak update entry aku ni pasal pemandangan yang mehijau di Tasik Perdana, Kuala Lumpur.. first tima aku tiba di tasik perdana.. selalu aku lalu time balik da pergi kerja.. tapi aku tak sangka dalam tasik tu begitu besar dan bermacam-macam tumbuhan dapat dilihat disitu.. nampak dari luar macam kecil jer..
Seawal pagi member aku dah ajak aku ke sana.. Oleh sebab pagi tu aku tak bekerja. aku pun mempersetujui ajakkannya..
dengan berbekalkan camera ayang aku ada.. aku pun bawak sekalilah.. kot0kot aku der nampak sesuatu yang cantik pada pandangan mata kasar aku.. bolrh lah aku shoot.. ada gak lah koleksi foto aku.. teruja apa bila sampai di sana.. ramai keluar dan anak-anak muda beriadah.. ada yang berjoging. ada yang bermain bersama keluarga.. yang dating pun ada juga.. T__T biasalah, mana ada tempat yang cantik kat situ laha da orang yang duk tenangkan fikiran.. yang paling penting sekali ada oran gbuat foto shoot kat situ. Ini yang aku suka nie.. boleh tumpang sekaki.. hehehe... So gambar-gambar yang aku sempat shoot kat Tasik Perdana sila lihat di bawah..

mohdhanis foto..
mohdhanis foto..
mohdhanis foto..

Dan yang best nyer kat Tasik Perdana ni ada port untuk bersantai, ada port untuk berjoging dan berjalan, dan ada port untuk shoot gambar..  sempat gak aku shoot gambar pokok bunga kat sekitar Tasik tersebut.. 

mohdhanis foto..
mohdhanis foto..
 Teringat masa aku muda-muda dulu.. keh3.. tempat-tempat macam nie lah yang jadi kegemaran aku.. dapat hidup udara segar, duduk lepak bersantai.. Sekarang dah bekerja rasa susah nak datang ke tempat-tempat macam nie.. harap-harap ada masa lagi untuk aku ke tempat yang sebegini indah.. ^__^

No comments: