Wednesday, May 11, 2011

Shoot gambar model..

mohdhanis foto..


Hidup ini simple.. Banyak kita boleh belajar darinya.. Hidup ini indah jika kita hayati.. hidup ini kadang memerlukan kejujuran yang telus.. Biasalah.. hidup kena ada semua baru bermakna..  permulaan ayat aku yang agak berbunga.. ehehe.. abaikan.. Baru tak baru, lama tak lama aku berkecimpung dalam bidang fotography nie.. Oleh sebab aku minat dan ingin menjadikannya suatu hobi yang aku rasa boleh memberi satu kepuasan dalam hidup aku dan berharap hobi ini tidak menyia-yiakan hidup aku.. korang semua perlu tahu ada hobi yang tak boleh pakai dan ada hobi yang boleh pakai.. pandai-pandailah korang pikir soal itu..

Aku rasa bermula dari zero dan kini tak banyak, sedikit  aku telah mempelajari dan ambil tahu serba sedikit mengenai cara dan teknik untuk aku merakamkan gambar yang aku rasa menarik.. coz that's my hobies right... Dalam kesibukan kerja kadang-kadang manusia nie perlikan masa untuk reduce tension.. Bila mana aku dapat hobi yang sebegini atlest dapat juga aku menenangkan mata aku melihat kehijauan alam ciptaanNya.. dapat juga aku merakamkan 2 ke 3 keping gambar untuk menjadi tatapan koleksi peribadiku.. Seronok dan puas dapat hasilkan gambar yang cantik dan lebih seronok ada orang puji gambar aku..hehehe.. ^__^ nice rasanya.. aku tidak menganggap ia satu pekerjaan.. hanya sekadar hobi memenuhi masa lapang dan menenangkan fikiran..

Baru-baru nie aku ada shoot gambar model-model untuk aku menambah baikkan lagi cara dan teknik aku dalam menghasilkan gambar yang terbaik dari lensa kamera ku.. harap suka melihatnya.. T__T sukalah.. sukalah... *__* kuik3...

mohdhanis foto's..
mohdhanis foto's..
mohdhanis foto's..
mohdhanis foto's..
mohdhanis foto's..
Gamabr-gambar sebegini cantik untuk dijadikan koleksi.. aku suka melihatnya.. ada rezeki mungkin lagi banyak gambar model yang boleh aku shoot untuk dijadikan koleksi.. ^__^ bunyi cam gatal.. but think positif okey.. not more than that.. chill ~~



No comments: