Thursday, December 9, 2010

BB pergi aku rasa pelik..

  Salam semua... ptg nie aku terasa nak meluahkan sesuatu.. mcm mana lah BB aku leh ilang semalam.. Sedangkan aku letakkan di tempat yang biasa aku letak, sepatutnya tak boleh ilang.. pelik betul aku.. BB aku mana der kaki nak jalan.. aku tepun BB aku pun tak dapat, Padahal masa aku tinggalkan die,Die masih berbaki battery sebanyak 2 ke 3 bar..

  Dalam keadaan yang sama,aku pasti aku tak salah letak or tercicir.. adakah makluk yang mengambilnyer.. Tapi siapa yang ader di rumah aku ketika itu.. hanya kawan2 aku yang aku percayai.. Hmm kira malang gak lah nasib aku kali nie.. Nak buat cam ner. kira halal jer lah.. malas dah nak pikir.. makin pikir makin aku tak leh nak wat keja.. Tapi rasa rugi sangat. BB tu baru jer aku beli, Masih berkilat n cantik lagi.. Adoiii... menyesal rasanya aku meninggalkan die pada masa tu..

Mungkin pas nie aku dah tak leh nak tinggalkan barang2 aku yang berharga dirumah.. '.. dah tu aku nak cimpan kat mana?..' Pun lagi satu masalah.. Insyallah, aku berharap perkara semacam ini tak berulang lagi di masa akan datang.. Amin.. =) heheh..ah, menulis nie pun leh ilangkan rasa tension.. hahaha... dah tension cam ner nak karang, idea time tension mana berani nak kuar.. merepek jer lah ko nie ''an'' petang2 mcm gini.. Hah, if nak tau, ''an'' tu nama gelaran aku yang diberi oleh ibu aku.. kawan2 aku yang lain pun panggil aku ''an''cume Kekasih aku jer panggil ''Abang An'' hehehe =) de rasa malu juga ketika ini.. adat lah.. umor dah meningkat, mestilah dah kena ada buah hati.. Semua kawan2 aku pun dah sedia maklum..

  Ok lah, aku tak nak citer panjang lebar.. Saja jer menulis petang2 nie.. ader pulak mood n idea aku nak menulis nie.. Nasihat kali nie, jagalah barang anda sebelum ia meninggalkan anda.. atau mungkin kena kitnap.. jaga lah elok2... Akhir kata, senyom selalu, hepi selalu, jaga diri, jaga makan.. dan tido yang cukup untuk bekerja mengumpul duit.. heheheh... agak merepek. tapi aku nak tulis juga... blog aku, suka hati aku lah.. hahaha...

                         Sekian, Wasalam...

No comments: