Friday, December 10, 2010

Nikon Camera.. 'Mampu Milik 2011'...

Selamat dan salam satu malaysia.. heheh... bukan nak bersyarah ke, nak menjadi pengacara ker... semua bukan.. tapi  i want too show you my dreams camera 'Nikon'.. Sunggu teruja aku melihat camera sebegini.. rasanyer ingin di gapai tetapi masih belum mampu ku miliki.. ah, payah bebenoh aku nak rembat camera nie.. harganya cukup tinggi bagi aku yang berpendapatan sederhana rendah.. huh.. tapi if korang nak tau inilah target aku untuk musim depan iaitu 'mampu milik 2011'.. heheh, satu azam untuk tahun baru.. doakan lah moga2 aku mendapatkannyer..


   If korang nak tau,sejak dari dulu lagi aku suka mengambil gambar yang aku rasakan cantik dari sudut pandangan aku.. oleh yang demikian, camera sebegini sungguh aku idamkan dan aku minati sejak dari dulu lagi, kini dan selame-lamenyerrr...walaupun aku tak pro.. tapi sebab minat n suka mengambil gambar.. tak salah rasanya aku membeli dan memiliki untuk kepuasan sebagai satu minat.. mana lah tau tetiba satu hari nanti aku boleh jadi juru gambar... =) doakanlah juga.. hehehe...

   Aku rasa tak lah, cukup lah  dengan sekadar minat dan hobi masa lapang.. Aku sebenarnya tak tau sangat pasal camera nie... tapi aku dengar syarikat nikon ader buat kelas bimbingan percuma kepada para pelanggannyer.. wah!!.. dah kira baguslah nie kan.. minat dah ader, tapi tak pandai, 'Nikon' dapat membantu.. Ok tu, mana nak dapat kelas secara percuma.. cantik lah nie.. Insyaalah da rezeki murah.. mudah-mudahan..
The New Model 'NIKON'..


Camera nie banyak jenis kat pasaran... mcm2 jenama, mcm bentuk dan rupe, mcm2 edisi gak.... so yang latest aku ingan D90,D3100..nak beli yang D90 sampai RM3000 lebih tak mampu plak, So angaran aku nak rembat D3100.. sekitar RM2000 harga nyer... ok lah tu, gajet mampu milik.. =) spect aku tak bes kaji, tapi harga mahal, spect pun terbaiklah der.. aku bukan profesional nak angkat yang power2.. biase2 udah ler..

NIKON D3100 !!
Kira canggih gak lah nie.. janji boleh tangkap gambar, pastu dah camera canggih camnie comfirm lah gambar pun tiptop.. Aku pun tak nak cakap banyak, ayat pun dah bes nak tulis.. cuma sekadar luahan aku jer.. nak share kat korang yang aku sangat meminati camera sebegini.. oklah... aku der kerja len nak buat.. next time kita jumpa lagi...mana tau next time aku tunjuk plak gambar camera yang betul2 aku punyer.. hehehe, tercengang korang dibuatnyer..

       Sekian.. Terima kasih kerana sudi membaca blog aku... =)  salam 1malaysia...

2 comments:

Khairul said...

Aku rase baik ko ambik D90 je, alang2 nak beli... Jgn buat benda dua kali.. Sekarang myb ko nak suke2.. Tapi bila dah rasa best, org lain punya gambar lagi lawa, mesti ko nak angkat yg lagi advance.. Tunggu sket lagi, ambik D90.. Berbaloi!

hanz_sideme@blogsport.com said...

mahal lah plak.. wet tak der.. hmm, ko nie aku pikir lagi 10,20 kali lah.. tq ^_^