Thursday, December 9, 2010

School Break.!!!

  Salam semua... keja punyer kerja aku pun tak sedar yang sekarang nie musim cuti sekolah.. nak dipikirkan dulu, kira aku lah budak yang paling suka cuti sek.. korang pun cam tu gak kan.. mesti rasa nak kuar jalan2, nak g men jer... n nak g balik kampung... leh memancing dan bermain.. kampung lain suasana nyer apabila tibe nyer cuti sekolah.. huhuh... amat meriah.. kalah lah hari raya puasa..


  Ok, pendek kan citer pasal suka suki school break.. ader yang lebih penting aku nak bagi tau pada malam nie.. berita hebat.. bukan nak promot atau sebagainyer.. hanya cadangan dan juga sokongan.. inilah benda nyer.. taraaaa...!!! =)

  Hahah... kantoi.. dah nampak dulukan gambar nie.. hehehe... sajer jer cam nak wat suprise.. ok, inilah tempat yang aku rasa nak suggestkan untuk dilawati semasa school break attack..!!! gempak giler bunyinyer.. tak pelah.. saja nak bagi rancak cikit aku menulis nie..

  Ok,apa yang menarik di tempat nie ader lah, mcm2 haiwan yang kita dapat tau.. bagus untuk perkembangan kanak2.. tak rugi lah pegi.. aku pegi pun tak rasa rugi.. coz ader banyak haiwan yang aku dapat lihat di ZOO NEGARA...
memang meriangkan.. Walhal pulak ini lah masanyer untuk mengeratkan dan mengakrabkan hubungan kekekuargaan yang sedia terjalin.. sungguh mengasikkan.. rasa cam keluarga yang sempurna.. idaman semua anak2 dn ibu bapa...

  Klu nak diikotkan dari segi persekitaran dan suasana yang terdapat dalam ZOO NEGARA tu amatlah segar,banyak kehijauan dan tenang dengan benda tu semua.. memang percutian anda semasa School Break tiada akan dihampakan.. Kawasan yang luas membuatkan kita puas berjalan dan melihat pemandangan yang disajikan disamping melihat haiwan2 dari pelbagai spesis dan jenis.. struktur yang strategi dan terancang juga membuatkan kepala kita nie tak tension n serabut.. Apa2 pun salah satu pandangan yang aku rasa nak syer ngan korang.. if ader idea yang lagi baik untuk planning School Break nie. keep it up dan selamat bergembira... Hepi Holiday.. but dont forget u are student.. jgan leka bergembira menyebabkan kemeranaan pada sem atau penggal sekolah akan datang.. '.. betul ke nie ayat..' =) hehehe.. Disamping menulis nak gak aku bagi nasihat.. tak lah pandai, sajer2 jer memberi.. dapat gak pahala..

  Ok lah, sekian sahaja.. selamat bercuti.. '..Enjoy your Holiday..' =)

 

No comments: