Wednesday, December 8, 2010

Blackberry telah pergi..

  Dah lame juga aku tak menulis blog.. teringat lagi masa mula2 aku nak tulis blog nie.. bukan men lagi xcitednye.. lame2 dah jarang tulis.. aku bukan per.. keja, idea tak der nak tulis blog... aku bukan pandai sangat dalam bab2 menulis nie.. bukan tak minat, tapi kurang idea yang menarik.. tapi ajak bersembang ini lah orang nyer.. cukup senang bersembang dan berbual2 mesra.. heheheh..

  Aku sebenarnya da masalah sgt nie... semasa aku balik kerja tadi pagi didapati Hp kesayangan ku telah pergi meninggalkan ku.. di pikir balik, mana Hp tu der kaki nak berjalan... tapi tulah... tetibe plak die ghaib tanpa meninggalkan notis kepada pemiliknyer yang sah... huuhuh... buntu nie.. gaya cam ilang bini plak....

  Hari nie memang aku giler sekejap.. mana tak nyer.. Hp yang aku beli menggunakan duit titik peluh aku ilang.. iyerlah walaupun mungkin tak banyak peluh yang dikeluarkan semasa aku bekerja... tapi tu lah ayat yang senang sekali nak mengambarkan usaha aku memiliki Hp itu... Tetapi die hilang die hilang dengan sendiri... Tolonglah kembali kepada ku semula.. oOOooowww....
 Eh, duk meluahkan perasaan ku sampai lupe nak bagi salam.. 'Assalamualaikum kawan2..'
 Ya Allah, seandainya Hp tercipta untuk ku,temukanlah kami semula .. ''
  Cerita panjang lebar pun Hp aku dah tak der.. nak wat cam ner, kehidupan perlu diteruskan.. kena teruskan.. perancangan aku tahun hadapan yang bakal tiba aku ingin memiliki Camera DSLR yang aku idamkan.. insyallah.. Hp ilang bergantilah pulak ngan Camera yang aku idamkan.... harap2 aku dapat memilikinyer awal tahun depan... =) ''salah satu cara nak menghiburkan hatiku yang lara.. =)
    Oklah.. malam dah semakin melaburkan tirainyer.. aku pun nak masuk tido kerana esok aku harus meneruskan hidup ku seperti biasa tanpa Hp aku... huaaa.. huaaa...

                           Salam Semua... Selamat Malam kekawan...

No comments: