Sunday, January 16, 2011

Rakaman Gambar di IbuKota

Setelah penat bekerja ,dah tak nampak dunia luar akhirnya aku dibenarkan bercuti pada hujung minggu.. wah.. lega giler rasanya. bila diberi pelepasan off satu hari pada hujung minggu.. seawal jam 9 pagi aku mendapat panggilan telefon dari rakan2 ku.. mereka mengajak aku untuk bersiar-siar di ibukota.. oleh kerana sudah lama aku tidak berjalan meluangkan masa bersama mereka, aku pun hang out with them.. first location aku bersiar-siar aderlah di Taman KLCC.. dah lama tak pergi menghirup udara yang segar.. cantik pemandangan di sana.. sempat juga aku merakamkan beberapa keping gambar untuk tatapan di blog. hehehe.. 

Foto mohdhanismokhlas
Foto mohdhanismokhlas

seronok dapat merakamkan gambar di Taman KLCC.. melihat gelagat rakan2 ku.. melihat gelagat orang ramai yang berkunjung ke situ.. sebenarnya banyak lagi tampat yang mempunyai keindahan semula jadinya yang tersendiri masih belum aku kunjungi..


Foto mohdhanismokhlas
Foto mohdhanismokhlas




Tapi kegembiraan itu terhenti seketika apabila hujan sudah mulai turun secara perlahan-lahan memberikan isyarat bahawa ia akan turun dengan lagi pantas.. kami pun,tanpa membuang masa beredar dari Taman KLCC menuju sekitar jalan Bukit Bintang.. wah.. lagi meriah di sekitar jalan Bukit Bintang.. ramai pengunjung pada hari minggu.. dan dapat dilihat pelancong2 berkeliaran bebas menerokai keindahan pusat IbuKota malaysia.. selepas hujan berhenti rakaman gambar dilakukan.. kali ini merakamkan gambar di sekitar  street sg wang dan jalan bukit bintang. kepada para pelancong, welcome to Malaysia..
Foto mohdhanismokhlas
Foto mohdhanismokhlas
Foto mohdhanismokhlas
Foto mohdhanismokhlas

hari pun dah petang.. duk lame2 pun bukan leh wat per.. tapi puaslah aku berjalan dan melepak bersama kawan2 aku.. kena rehat gak, esok nak keja.. next time boleh kuar shoot picture g.. 
               Salam Semua.. ^_^

2 comments:

SuaraTersekat said...

nice pic bro...

coming soon i will hv it too.. hahahaha

weh, i suggest u to remove dat vrification commnt...

myusahkan je.. buat ilang mood nak komen.. so g setting balik k..

hanz_sideme@blogsport.com said...

hmm.. aku suh ko komen pict.. sekali blog pon ko komen.. tak tau nak setting.. ajarlah.. pict nice kan... tgk lah saper yang tangkap.. nak kamera.. jgn ngada2.. belaja pon tak bes g..