Friday, January 7, 2011

Tahun Baru Azam Baru..

     Welcome '2011'...
Sememangnya tiap kali tiba tahun baru mulalah, mcm2 azam yang owg tanamkan untuk di capai dan di cipta pada penghujung tahun tersebut.. aku pun salah satu dari owg tersebut.. bukan per.. bukan rasa nak bermimpi, tapi biar lah ader benda yang nak di capai dalam hidup kita.. ader benda yang besar untuk dicapai.. ader benda yang kecil untuk dicapai.. so azam untuk setiap tahun perlulah mengikut logik akal.. janganlah setiap tahun azam nyer sama jer.. '' aku nak kawin tahun ini..'' memang ader kemungkinan mati awal dari tarikhnyer.. hehehe..dah tu asik tiap tahun azam kawin jer.. tercapai plak tu.. tahun ke -5 tak dapatlah bob.. kawin sampai 4 jer.. heheh -ingat, ajal, maut, jodoh, pertemuan semua di tangan tuhan-..

Ok, kita kembali kepada topic kita tadi.. azam tahun baru.. Insyallah, aku berazam pada tahun ini ingin mengumpul sejumlah wang yang agak banyak untuk aku dapat memenuhi azam aku pada tahun depan.. kiranya, aku punya azam untuk 2 tahun sekalilah.. -azam ini dipanggil azam berantai.. hehehe ^_^ aderkah anda mempersetujuinyer.. hope so.. harap2 dapat lah aku menunaikan azam aku itu, kalau tidak azam aku untuk 2 tahun ini tidak akan tercapai.. azam tahun ini perlu berjaya untuk menjayakan azam pada tahun hadapan.. Doakanlah yer.. dan 1 lagi.. azam perlu dirahsiakan.. barulah suprise bile dapat menunaikannya nanti...

1 comment:

SuaraTersekat said...

kumpul duit lu.. lek2... kalau sik shoping je.. mmg tak jalan.. pandai la budget...

hurm.. dah tau nak kumpul wet.. kurangkan perbelanjaan yg tak berfaedah..